Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Γιορέντε: «Στόχος η βελτίωση»

Εντυπωσιασμένος με όλα όσα έχει δει κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών του στη Γιουβέντους δήλωσε ο Φερνάντο Γιορέντε.
Ο Ισπανός επιθετικός, που μετακόμισε πρόσφατα στο Τορίνο ως ελεύθερος, έπλεξε το εγκώμιο του Αντόνιο Κόντε και παράλληλα αναφέρθηκε στους στόχους με τη νέα του ομάδα:
«Είμαι εντυπωσιασμένος. Βλέπω πράγματα στην ομάδα που δεν τα έχω δει αλλού. Ο Αντόνιο Κόντε είναι ένας εξαιρετικός προπονητής και προσπαθεί να περάσει τα λόγια και τις σκέψεις του με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Είμαι πολύ χαρούμενος που δουλεύω μαζί του. Φοβερή εντύπωση μου προκάλεσε και η υποδοχή των φίλων της Γιουβέντους. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Δουλεύω σκληρά όλες αυτές τις μέρες, όπως όλοι μας στην ομάδα με σκοπό να παρουσιάσουμε ένα καλοδουλεμένο σύνολο. Εγώ προσωπικά έχω στόχο την βελτίωσή μου ως ποδοσφαιριστής και πιστεύω πως οι συνθήκες είναι οι κατάλληλες», είπε χαρακτηριστικά ο Γιορέντε.
Όσο για τη συνεργασία του με τον Τέβες, τόνισε: «Είναι πολύ όμορφο να έχει κανείς δίπλα σου έναν τόσο σπουδαίο ποδοσφαιριστή, όπως ο Τέβες. Ανυπομονώ να παίξω μαζί του στους επίσημους αγώνες».
Τέλος, μίλησε και για τους στόχους του με τη Γιουβέντους: «Βασικός μας στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Από εκεί και πέρα, σημαντικό για εμάς είναι να προχωρήσουμε όσο πιο μακριά γίνεται στο Τσάμπιονς Λιγκ. Σε αυτή τη διοργάνωση πρέπει να βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Σίγουρα το υλικό που διαθέτουμε είναι ικανό για τα πάντα, οπότε είμαστε αισιόδοξοι».
Πηγη forzaitalia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου