Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

«Δεν είναι Αργεντίνος ο Τέβες»!

Ο Γκονζάλο Ιγκουαΐν ντύνεται Ναπολιτάνος με τις ευχές του Ντιέγκο Μαραντόνα, ο οποίος κάρφωσε ξεκάθαρα τον Κάρλος Τέβες.
Ο Ιγκουαΐν είναι στην Ιταλία για τις ιατρικές εξετάσεις και τις υπογραφές, οι οπαδοί πανηγυρίζουν και ο Θεός όλων των Ναπολιτάνων με δήλωση του, φροντίζει να βάλει τη δική του... πινελιά, ένα μήνα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
«Μαθαίνω ότι τα νέα είναι όλο και πιο σίγουρα για τον νέο επιθετικό της Νάπολι και η χαρά μου είναι διπλή, πρώτα για τον παίκτη καθώς ήταν πάντα από τους πιο άξιους μαθητές μου και έπειτα επειδή ξέρω ότι θα δώσει μεγάλες χαρές στους συμπολίτες μου τιφόζι της Νάπολι, που αξίζουν τον σεβασμό όλου του ιταλικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου γιατί είναι παράδειγμα αυτού του σπορ και των αξιών. Είναι αλήθεια ότι ένας πραγματικός Αργεντίνος δεν πάει ποτέ να παίξει στο Τορίνο...
Η ελπίδα μου είναι οι Ναπολιτάνοι να ξαναχαρούν και να ξαναγίνουν πρωταθλητές και υπερήφανοι για την ομάδα τους που τους εκπροσωπεί, αυτούς και όλη την πόλη, όπως συνέβαινε στις μέρες μου.
Καλή επιτυχία στον Ιγκουαΐν, στη Νάπολι και στους οπαδούς τους οποίους παρακολουθώ πάντα και τους συντροφεύω σε όλο τον κόσμο έστω απλά με τη σκέψη μου και την azzurra καρδιά μου.
Στο μέλλον, για τη σημαία της Νάπολι, οι δρόμοι του Pibe de oro "πρωταθλητή του αιώνα" και του Ντε Λαουρέντις, που είναι πρωταθλητής στις κινήσεις του, μπορούν να συναντηθούν, για την κοινή επιθυμία μιας Νάπολι πρωταθλήτριας ξανά»!
Πηγη gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου