Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Πίρλο: «Θέλω να παίζω συνεχώς»

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο αποχώρησης από τη Γιουβέντους στο τέλος της εφετινής σεζόν, ο Αντρέα Πίρλο. Ο Ιταλός μέσος τόνισε πως αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να παίζει βασικός, ενώ παράλληλα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην πρώην ομάδα του τη Μίλαν, τονίζοντας πως τον δυσαρεστεί να τη βλέπει σε αυτή την κατάσταση.
Αρχικά, ο Πίρλο τόνισε: «Ήταν ωραίο να επιστρέφεις σε ένα στάδιο στο οποίο έχω παίξει για τόσα πολλά χρόνια. Το αντίο στη Μίλαν; Μία απόφαση που πήρα πριν τρία χρόνια και είμαι ικανοποιημένος που την πήρα. Με δυσαρεστεί να βλέπω τη Μίλαν σε αυτή την κατάσταση αλλά θα βγει από αυτήν».
Στη συνέχεια, ο Ιταλός μέσος συμπλήρωσε: «Εγώ τη Χρυσή Μπάλα θα την έδινα στον Ριμπερί, το αξίζει περισσότερο επειδή κατέκτησε τα πάντα την περασμένη σεζόν. Απόψε παίξαμε στα ίσα μία μεγάλη ομάδα όπως η Γερμανία. Η επίθεση δεν σκοράρει πολύ; Η Ιταλία ήταν πάντα μία ομάδα που δεν πετύχαινε πολλά γκολ. Το σημαντικό είναι πως όλοι παίζουν για τους άλλους, είμαστε μία ομάδα που δεν τα παρατάει ποτέ και θέλει πάντα να κερδίζει».
Σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του, ο Πίρλο υπογράμμισε: «Είμαι αισιόδοξος, έχουμε καιρό για να μιλήσουμε. Έχω πει ότι θέλω να συνεχίσω να παίζω επειδή διασκεδάζω και είμαι καλά. Το αν θα είμαι στη Γιουβέντους ή σε άλλη ομάδα θα το δούμε. Ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα; Προς το παρόν η Ρόμα είναι μπροστά αλλά είμαστε έτοιμοι να επωφεληθούμε από ένα λάθος βήμα τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου