Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Κόντε: «Σπουδαίος αντίπαλος ο Αλέγκρι»

Ο Μαξ Αλέγκρι έφυγε από τη Μίλαν και ο Αντόνιο Κόντε τον αποθέωσε στη συνέντευξη Τύπου πριν την Σαμπντόρια.
Επί 2,5 χρόνια οι Κόντε και Αλέγκρι ήρθαν αρκετές φορές αντίπαλοι στο γήπεδο και ακόμη περισσότερες στις δηλώσεις τους. Ειδικά τη σεζόν 2011-12, με τις δύο ομάδες να μάχονται ως το τέλος για τον τίτλο, η κατάσταση ανάμεσα τους είχε ξεφύγει τόσο ώστε κάποια στιγμή να ζητάει ο ένας από τον άλλον να... σκάσει.
Ο Κόντε παραμένει στη Γιουβέντους, ο Αλέγκρι έφυγε από τη Μίλαν και ο αντίπαλος του τον αποθέωσε την Παρασκευή, όταν ρωτήθηκε για την αλλαγή προπονητή στους Ροσονέρι.
«Θέλω να πω για τον Αλέγκρι ότι σε αυτά τα 2,5 χρόνια απέδειξε ότι ήταν ένας σπουδαίος αντίπαλος για τη Γιουβέντους. Δεν μου αρέσει όταν ένας εχθρός, ποδοσφαιρικά πάντα, στο τέλος αναγκάζεται να παρατήσει τα όπλα. Ο Αλέγκρι ήταν εχθρός αλλά εχθρός τον οποίο σεβόμουν και εξακολουθώ να σέβομαι και το ξέρει. Είναι ένας προπονητής που εκτιμώ πολύ και ήταν πολύ καλός αντίπαλος τόσο αγωνιστικά όσο και επικοινωνιακά. Εχω ακούσει και έχω διαβάσει πολλά αλλά για μένα είναι ένας προπονητής που πήρε Scudetto στην πρώτη του χρονιά στη Μίλαν και πάντα έβγαλε την ομάδα στο Champions League. Σεβασμός στον Αλέγκρι και εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά».
Την ημέρα που ο Κόντε αποθέωνε τον Αλέγκρι, ο Κάρλος Τέβες με συνέντευξη του στην Gazzetta dello Sport αποθέωνε τον Κόντε, τη Serie A και εξέφραζε το πόσο χαρούμενος αισθάνεται στη Γιουβέντους.
«Είναι μοναδικός, δεν έχω δει άλλον προπονητή σαν αυτόν. Είναι πραγματικά τρελός. Είναι η δύναμη της ομάδας, δεν χαλαρώνει ποτέ, προσέχει κάθε λεπτομέρεια και στο ημίχρονο των αγώνων κάνει τη διαφορά. Το ιταλικό πρωτάθλημα παραμένει το πιο σκληρό του κόσμου, είναι το πανεπιστήμιο της τακτικής, σε καμία άλλη χώρα δε δίνουν τόση σημασία στην τακτική. Αν σκοράρεις στις ιταλικές άμυνες, σκοράρεις παντού. Είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψω στην Μπόκα για να κλείσω εκεί την καριέρα μου αλλά έχω τρία χρόνια συμβόλαιο με τη Γιούβε και είμαι ευτυχισμένος εδώ. Ο γιος μου που θα γεννηθεί σε δύο μήνες θα είναι Τορινέζος».
Πηγή http://www.gazzetta.gr/football/article/578762/konte-spoydaios-antipalos-o-alegkri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου