Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ο Ντελ Πιέρο, ο Μαραντόνα και ο Ινσίνιε

Για το Νάπολι-Γιουβέντους μίλησε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, που αποκάλυψε πότε ήταν... συμπαίκτης του Μαραντόνα και ευχήθηκε τα καλύτερα στον Λορέντσο Ινσίνιε.
Το σύμβολο των Μπιανκονέρι παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Il Mattino της Νάπολη με αφορμή την κυριακάτικη αναμέτρηση στο «Σαν Πάολο» και δεν γινόταν να μην αναφερθεί στον καλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών. «Εχω παίξει μπάλα με τον Μαραντόνα, ναι. Ηταν στο... σαλόνι του σπιτιού μου όταν ήμουν μικρός και ονειρευόμουν ότι είμαι ποδοσφαιριστής. Ο Ντιέγκο ήταν απλά από άλλο πλανήτη» είπε ο Ντελ Πιέρο και συνέχισε: «Το Σαν Πάολο είναι ένα ξεχωριστό γήπεδο για μένα. Είναι, ίσως, γραφτό για όποιον φοράει το Νο10. Εχω πολλές όμορφες αναμνήσεις, συμπεριλαμβανομένης και της πίκρας από τον τελευταίο αγώνα με τη Νάπολι. Πίκρα λόγω του αποτελέσματος στον τελικό του Coppa Italia 2012 αλλά όχι για το τι σήμαινε εκείνο το ματς. Το τελευταίο μου με την Γιούβε, το χειροκρότημα των Ναπολιτάνων...».
Από αυτές τις πολλές αναμνήσεις που έχει από τις κόντρες της Γιουβέντους με τη Νάπολι, ο Capitano των Μπιανκονέρι κλήθηκε να επιλέξει μία: «Το γκολ που πέτυχα με φάουλ στο Σαν Πάολο τη σεζόν 2006-07 στη Serie B. Το να παραμείνω στη Γιούβε το καλοκαίρι του 2006, πριν ακόμη μάθουμε σε ποια κατηγορία θα είμαστε και με τι αφαίρεση βαθμών, ήταν η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου! Ηταν μια ξεχωριστή, μια όμορφη σεζόν που έδωσε νόημα σε όσα ακολούθησαν τα επόμενα χρόνια, με αποκορύφωμα φυσικά την τελευταία κούπα που σήκωσα ως πρωταθλητής στο τελευταίο μου ματς στο Juventus Stadium».
Αυτή την κούπα, βέβαια, θέλουν να τη σηκώσουν και οι Ναπολιτάνοι κάποια στιγμή και ο Ντελ Πιέρο πιστεύει ότι μπορεί να συμβεί τα επόμενα χρόνια, αν και βλέπει την Γιουβέντους να είναι στον σωστό δρόμο. «Ο Μπενίτεθ έχει δείξει την αξία του και αυτό που συνέβη φέτος στη Νάπολι στο Champions League, να αποκλειστεί στον όμιλο με 12 βαθμούς, είναι αστείο. Στο μέλλον πιστεύω ότι η Νάπολι θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τη Γιουβέντους για τον τίτλο. Ο Ντε Λαουρέντις έχει κάνει σπουδαία δουλειά από την Serie C αλλά χρειάζεται χρόνος. Η Νάπολι, πάντως, είναι στον σωστό δρόμο. Οσο για την Γιούβε, είναι συνεπής με την ιστορία της, η οποία είναι γεμάτη νίκες και τίτλους. Η δύναμη της Γιουβέντους είναι η νοοτροπία νικητή που υπάρχει πάντα. Θαυμάζω πραγματικά τους συμπαίκτες μου, κάνουν κάτι εκπληκτικό».
Κλείνοντας, ο Ντελ Πιέρο μίλησε για τον Λορέντσο Ινσίνιε, στον οποίο είχε δώσει τη φανέλα του μετά τον τελικό του Coppa Italia το 2012 καθώς ο πιτσιρικάς Ναπολιτάνος έχει δηλώσει ότι το πρότυπο του είναι ο Pinturicchio.
«Είμαι σίγουρος ότι ο Λορέντσο έχει το ταλέντο για να φτάσει μακριά. Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές, ξέρει αυτός τι πρέπει να κάνει και πώς να δουλέψει με αυτό το ταλέντο που έχει. Μου άρεσαν πολύ τα λόγια του γιατί ξέρω ότι τα εννοεί και το να είμαι πρότυπο για ένα νεαρό ποδοσφαιριστή είναι σίγουρα κάτι που με ικανοποιεί. Του εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα και φαντάζομαι ότι για αυτόν, γέννημα-θρέμμα Ναπολιτάνος, είναι κάτι ξεχωριστό να φοράει αυτή τη φανέλα».
Πηγή http://www.gazzetta.gr/football/article/600334/o-ntel-piero-o-marantona-kai-o-insinie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου