Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Τέλος από Σίντνεϊ ο Ντελ Πιέρο

Ο Ντελ Πιέρο ανακοίνωσε πως δε θα συνεχίσει για τρίτη σεζόν στη Σίντνεϊ, αποχαιρετώντας την Αυστραλία.
Οι δύο πλευρές άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να ξανασυνεργαστούν, με τον Ντελ Πιέρο να θεωρείται φαβορί για τη θέση του τεχνικού, αφού ο Φαρίνα απολύθηκε.
Ο Ντελ Πιέρο πέτυχε 24 τέρματα με τη φανέλα της Σίντνεϊ, όπου τον έκαναν πρώτο σκόρερ της ομάδας και της δύο σεζόν, με την ανακοίνωσή του να λέει:
«Αυστραλία, ήρθε η ώρα να πούμε αντίο. Η περιπέτειά μου στο Σίντνεϊ φτάνει στο τέλος της, αν και με κάνει λυπημένο αυτό, αποφάσισα με την ομάδα να μη συνεχίσω. Είμαι ευχαριστημένος με τις δύο αυτές σεζόν και η ομάδα μου είπε να μείνω, όμως θέλω μια νέα περιπέτεια. Δεν ήταν εύκολη απόφαση καθώς μέσα και έξω από το γήπεδο, η ζωή μου ήταν φανταστική και η οικογένειά μου το ευχαριστήθηκε. Η Αυστραλία θα είναι πάντα στην καρδιά μας».
Ο θρυλικός επιθετικός της Γιουβέντους, θα φορέσει τελευταία φορά τη φανέλα της Σίντνεϊ, στο φιλικό κόντρα στους «μπιανκονέρι» τον Αύγουστο, ενώ ο πρόεδρος της ομάδας τον ευχαρίστησε, αποκαλώντας τον, ως τον καλύτερο παίκτη που πέρασε ποτέ από τη χώρα.
Πηγή http://sportsking.gr/2014/04/28/telos-apo-sintnei-o-ntel-piero/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου