Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

«Δεν υπήρξε καμία επαφή με τη Γιουβέντους»

Ο Ιτούρμπε παρουσιάστηκε από τη Ρόμα και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως δεν υπήρξε καμία επαφή με τη Γιουβέντους πάρα τα όσα είχαν γραφτεί.
Πριν από λίγες ημέρες υπήρχαν αρκετά δημοσιεύματα στην Ιταλία που θεωρούσαν σίγουρη την μετακίνηση του Ιτούρμπε στη Γιουβέντους αλλά όπως φάνηκε δεν είχαν κάποια βάση.
Ο Αργεντινός παρουσιάστηκε σήμερα από τη Ρόμα που έβαλε από τα ταμεία της 22εκατ. ευρώ και στις πρώτες του δηλώσεις ξεκαθάρισε πως δεν υπήρξε ποτέ επαφή με τους πρωταθλητές Ιταλίας.
«Για να είμαι ειλικρινής, ήμουν σε διακοπές με την οικογένεια μου και δεν ήξερα τίποτα για την αγορά μου. Γύρισα πριν τρεις μέρες και ο ατζέντης μου με ενημέρωσε για την πρόταση της Ρόμα και υπογράψαμε. Δεν ήταν εύκολο για τη Ρόμα να διαπραγματευτεί με την Βερόνα. Δεν είχαμε ποτέ καμία επαφή με τη Γιουβέντους».
Πηγή http://sportsking.gr/2014/07/18/den-ypirkse-kamia-epafi-ti-giouventous/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου