Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Μήνυμα Εβρά προς Σουάρεζ!

Κανένα πρόβλημα δεν θα έχει ο Πατρίς Εβρά να ανταλλάξει χειραψία με τον Λουίς Σουάρεζ στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ ανάμεσα σε Γιουβέντους και Μπαρτσελόνα.
Λουίς Σουάρεζ και Πατρίς Εβρά έχουν… προϊστορία μεταξύ τους από τότε που έπαιζαν στην Πρέμιερ Λιγκ με τον πρώτο στη Λίβερπουλ και τον δεύτερο στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Οι δύο ποδοσφαιριστές αναμένεται να ξανασμίξουν στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ ανάμεσα στην Μπαρτσελόνα και τη Γιουβέντους.
Μάλιστα, ο Γάλλος μπακ με δηλώσεις του μετά την πρόκριση της «Μεγάλης Κυρίας» επί της Ρεάλ Μαδρίτης έστειλε το δικό του μήνυμα στον επιθετικό των Καταλανών, λέγοντας:

«Πολλοί άνθρωποι με ρωτάνε τι θα κάνω. Δεν έχει νόημα. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι για εμένα πως θα παίξω στον τελικό. Είμαι υπερήφανος για αυτό που είμαι, αλλά και για το χρώμα μου. Δεν έχω πρόβλημα να ανταλλάξω χειραψία μαζί του, αλλά θα τον κάνω να καταλάβει την παρουσία μου στον αγωνιστικό χώρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου