Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

«Υπερήφανος που ανήκω στη Γιούβε»

Μπορεί οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Γιουβέντους και τους ανθρώπους της Τορίνο να κράτησαν πολύ περισσότερο από όσο περίμεναν οι πρωταθλητές, ωστόσο η μεταγραφή του Άντζελο Ογκμπόνα ολοκληρώθηκε τελικά με τον παίκτη να ανακοινώνεται πριν από λίγες ημέρες.
Ο Ιταλός αμυντικός δήλωσε πρόσφατα ιδιαίτερα ικανοποιημένος που ανήκει πλέον στη Γιουβέντους και θεωρεί, ότι οι πρωταθλητές Ιταλίας μπορούν να βοηθήσουν τον ίδιο στη βελτίωση του, αλλά και στην καθιέρωσή του στην εθνική. Παράλληλα, τόνισε ότι οι «μπιανκονέρι» ταιριάζουν απόλυτα στις φιλοδοξίες του:
«Είμαι υπερήφανος που ανήκω στη Γιουβέντους. Αυτή η ομάδα ταιριάζει απόλυτα σε μένα και στους στόχους μου. Είδα τον κόσμο, αλλά και τους νέους συμπαίκτες μου να με υποδέχονται θερμά και αυτό ήταν κάτι που με γέμισε με ικανοποίηση, αλλά και χαρά. ΥΗ αλήθεια είναι, ότι μόνο η Γιουβέντους μου έδειξε το πόσο πολύ με ήθελε. Καμία άλλη ομάδα δεν πίεσε τις καταστάσεις τόσο πολύ για να με αποκτήσει», είπε αρχικά ο 25χρονος οπισθοφύλακας.
Στη συνέχεια μίλησε και για την επιλογή του να περάσει στην… απέναντι μεριά του Τορίνο:
«Είμαι επαγγελματίας. Εγώ κοιτάζω μπροστά και μόνο εκεί. Άφησα μια μεγάλη ομάδα και ήρθα σε μία ακόμα μεγαλύτερη. Το υλικό της είναι σπουδαίο και μέσα σε αυτό υπάρχουν ποδοσφαιριστές που είναι γεννημένοι πρωταθλητές. Σίγουρα το ντέρμπι του Τορίνο είναι ένα ξεχωριστό παιχνίδι. Όπως και να έχει, στόχος μου είναι να δημιουργώ προβλήματα στον αντίπαλο, όποιος και αν είναι αυτός».
Τέλος πρόσθεσε: «Είναι υπέροχο το συναίσθημα να παίζεις σε μία ομάδα που συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ είναι και δύο συνεχόμενες χρονιές πρωταθλήτρια. Σίγουρα οι απαιτήσεις είναι περισσότερες, όμως αυτό είναι που σε κάνει καλύτερο. Στη Γιουβέντους όλα δείχνουν διαφορετικά σε σχέση με την Τορίνο. Εγώ θα προσπαθήσω να πάρω όσα περισσότερα γίνεται, ώστε να γίνω ακόμα καλύτερος».
Πηγη forzaitalia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου