Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

«Οι άντρες ξεχωρίζουν στα δύσκολα»

Σχόλιο-τοποθέτηση για τον πορτιέρο της Γιούβε
Η Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Γιουβέντους έχει ανοίξει το θέμα για το αν ο Μπουφόν μπορεί ή όχι να προσφέρει ακόμα στη Γιουβέντους…
Εγώ θα πω τη γνώμη μου για τον δικό μας Τζίτζι βάσει το συναίσθημα και την καρδιά μου, θα πω την γνώμη μου για τον δικό μας Τζίτζι που τόσα πολλά χρόνια μας έχει χαρίσει πολλές χαρές και πολύ λίγες λύπες (είναι και αυτές στη ζωή). Τον δικό μας Τζίτζι που ήταν μαζί μας ακόμα και στη Serie B (όταν κάποιοι άλλοι την έκαναν με ελαφριά πηδηματάκια) ενώ μπορούσε να πάει σε όποια ομάδα της Ευρώπης ήθελε καθώς είχε αμέτρητες προτάσεις από πολλούς συλλόγους.
Ολα αυτά είναι γνωστά σε όλους, αλλά εγώ δεν μπορώ να μην τα αναφέρω πριν σας πω τι πιστεύω για τον δικό μας Τζίτζι.
Αν πιστεύω ότι ο δικός μας Τζίτζι μπορεί να προσφέρει στην αγαπημένη μας Γιούβε για κάποια χρόνια ακόμα; Με το χέρι στην καρδιά σας λέω «ναι», μπορεί να δώσει ακόμα πολλά στην ομάδα όπως και η ομάδα σε αυτόν (αυτό που του λείπει πραγματικά το Champions League).
Γιατί είναι γεννημένος για τα δύσκολα, ίσως να περνάει ένα ντεφορμάρισμα αλλά όλοι οι παίκτες έχουν και τέτοιες περιόδους, ίσως πολλοί από εσάς να λένε ότι είναι στα τελευταία του όπως έλεγαν και για το μεγάλο Ντίνο Τζόφ που τελικά κατάφερε στα 40 του να σηκώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο το 1982, ίσως να έχετε δίκιο ότι είναι κοντά στη δύση της καριέρας του ο δικός μας Τζίτζι, αλλά εγώ θέλω να του δώσω την ευκαιρία να παλέψει με την ομάδα για να κατάκτηση τον τίτλο που λείπει και ποθεί τόσο πολύ να σηκώσει
Του δίνω λοιπόν ψήφο εμπιστοσύνης να παλέψει να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα με όποιο κι αν είναι το κόστος, γιατί μου αρέσει να λειτουργό με το συναίσθημα και όχι με την ψυχρή λογική.
Μεγάλε Μπουφόν μαζί σου και στις χαρές και στις λύπες, μαζί σου στα εύκολα αλλά περισσότερο μαζί σου στα δύσκολα.
Θέλω να σε βλέπω με την φανέλα της αγαπημένης μας Γιούβε τουλάχιστον για δυο χρόνια ακόμα και εύχομαι το όνειρο σου (όνειρό μας) να γίνει πραγματικότητα.
Γιατί οι άντρες ξεχωρίζουν στα δύσκολα.
Πηγή http://gruppogreco.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7287.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου