Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Βιντάλ: «Είμαι ο καλύτερος μέσος»

Ο Χιλιανός δεν μπήκε στην καλύτερη ενδεκάδα της ΦΙΦΑ όμως ο ίδιος πιστεύει πως δεν υπάρχει κεντρικός μέσος στο επίπεδό του.

Η πίστη του αυτή προέρχεται κυρίως από το ό,τι κανείς άλλος μέσος δεν έχει τόσο ενεργό ρόλο σε άμυνα κι επίθεση.
«Είμαι ο καλύτερος παίκτης στη θέση μου. Υπάρχουν πολλοί παίκτες που παίζουν στη θέση μου και προσπαθούν να με αντιγράψουν. Νομίζω είναι ξεκάθαρο πως είμαι ο καλύτερος αφού έχω τεράστιο ρόλο τόσο στην επίθεση,όσο και στην άμυνα της ομάδας.»
Ο Αρτούρο Βιντάλ πήγε στο Τορίνο το 2011 και τη φετινή χρονιά έχει πετύχει 15 τέρματα σε 28 συμμετοχές, ενώ είναι ο μέσος με τα περισσότερα τέρματα στα πρωταθλήματα της Ευρώπης μαζί με τον Γιάγια Τουρέ της Σίτι με 11.
Πηγή http://sportsking.gr/2014/01/22/vintal-eimai-o-kalyteros-mesos/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου