Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Βιντάλ: «Θα μου άρεσε να παίξω με τον Α.Σάντσες»

Ο εξτρέμ της Μπαρτσελόνα κάλεσε τον Βιντάλ στην Βαρκελώνη, όμως ο μέσος της Γιούβε είπε πως μπορούν να παίξουν μαζί στο Τορίνο.
Από τα πιο καυτά ονόματα της καλοκαιρινής μεταγραφικής περιόδου αναμένεται να είναι αυτό του Αρτούρο Βιντάλ, ο οποίος έχει συνδεθεί ήδη πολλές φορές με τη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα, όμως ο ίδιος για ακόμα μια φορά ξεκαθάρισε πως βλέπει τον εαυτό του στο Τορίνο, λέγοντας πως θα ήθελε να δει εκεί και τον συμπαίκτη του στην εθνική, Αλέξις Σάντσες.
«Είμαστε φίλοι με τον Αλέξις. Γνωριζόμαστε από μικρή ηλικία, καθώς ήμασταν στην εθνική νέων, ενώ παίζαμε μαζί και στην Κόλο Κόλο κι έχουμε μια καλή φιλία. Φυσικά και θα τον ήθελα και πάλι συμπαίκτη, όμως αν έρθει αυτός εδώ».
Ο Χιλιανός μέσος, ξεκαθάρισε επίσης πως δε δίνει σημασία στα δημοσιεύματα για μεταγραφή του, καθώς είναι εστιασμένος στους στόχους του με τους «μπιανκονέρι».
«Πατάω στα πόδια μου. Δε θέλω να δίνω σημασία σε φήμες, καθώς με τρελαίνουν. Είναι καλύτερο να εστιάζω στις προπονήσεις για να είμαι εντάξει στα παιχνίδια της Γιουβέντους. Είναι ωραίο να ακούς πως σε θέλουν άλλες ομάδες, όπως η Ρεάλ κι η Μπαρτσελόνα, όμως το μυαλό μου είναι στη Γιουβέντους. Θέλω να τα δώσω όλα για αυτή την ομάδα, καθώς έχω κάνει όνειρα εδώ . Πρέπει να μείνω προσηλωμένος στις υποχρεώσεις μου και να συνεχίσω να φοράω τη φανέλα της».
Πηγή http://sportsking.gr/2014/03/18/vintal-tha-mou-arese-na-paiksw-me-ton-a-santses/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου