Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Όταν ο Πίρλο σχεδόν τα παράτησε

Πολύ κοντά στο να σταματήσει το ποδόσφαιρο πριν από δέκα χρόνια μετά τον χαμένο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ με τη Λίβερπουλ είχε φτάσει ο Αντρέα Πίρλο.
Ένα βήμα πριν τα παρατήσει όλα έφτασε το 2005 ο Αντρέα Πίρλο.
Ο Ιταλός μέσος αν και είναι από τους κορυφαίους παίκτες της γενιάς του είχε απογοητευτεί πάρα πολύ μετά το χαμένο τελικό στο Τσάμπιονς Λιγκ από τη Λίβερπουλ στην Κωνσταντινούπολη πριν από δέκα χρόνια όταν και έπαιζε ακόμη στην Μίλαν.
«Η ιδέα να αφήσω το ποδόσφαιρο είναι πολύ μακριά στο παρελθόν. Αλλά το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά. Ήταν λίγο μετά τον χαμένο τελικό από τη Λίβερπουλ στο Τσάμπιονς Λιγκ στην Κωνσταντινούπολη. Για μερικές μέρες πίστευα πως πραγματικά είχε τελειώσει το ποδόσφαιρο για εμένα. Δεν είχα άλλη δύναμη».
Εκτός αυτού ο παίκτης της Γιουβέντους αναφέρθηκε και στο τι σημαίνει για εκείνον το ποδόσφαιρο.
«Πάντα ήξερα πως ήμουν καλός. Έβλεπα πως ήμουν καλύτερος από κάποιους άλλους. Ποτέ δεν αισθανόμουν την πίεση για να το αποδείξω. Μάλιστα, αυτό με έκανε ακόμη πιο υπεύθυνο. Επειδή ήμουν ταλαντούχος έπρεπε να βελτιώνομαι ακόμη περισσότερο μέρα με τη μέρα.

Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Από την αρχή ήξερα πως ήθελα να ασχοληθώ με αυτό. Και το κάνω τα τελευταία 20 χρόνια. Σε καλές και κακές μέρες για εμένα. Άλλωστε αυτό μου έδωσε τόσα πολλά πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου