Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Σίτι ή Γιούβε για Κολάροφ…

Επιθυμία του Αλεξάνταρ Κολάροφ είναι να παραμείνει στη Μάντσεστερ Σίτι και τη νέα χρονιά, ωστόσο αν τελικά χρειαστεί να αποχωρήσει από αυτή, η Γιουβέντους αποτελεί… μονόδρομο για τον ίδιο.
Ο 27χρονος μπακ τόνισε, ότι θέλει να πείσει τους ανθρώπους του αγγλικού συλλόγου πως αξίζει περισσότερες ευκαιρίες τη νέα σεζόν, όμως αφήνει και ένα «παραθυράκι» ανοιχτό για τους πρωταθλητές Ιταλίας, ρίχνοντας ουσιαστικά το μπαλάκι στους ίδιους. Όσο για τα σενάρια που θέλουν τη Γαλατασαράι να κινείται για την απόκτησή του, δήλωσε άγνοια:
«Είμαι χαρούμενος στην ομάδα μου. Θέλω να προσπαθήσω, ώστε ο νέος τεχνικός να βασιστεί πάνω μου όσον αφορά την αριστερή πτέρυγα του συλλόγου. Μου αρέσει να αγωνίζομαι και για αυτό επιθυμία μου είναι να δείξω στον προπονητή μου, ότι αξίζω περισσότερες ευκαιρίες. Θα προσπαθήσω να μείνω», είπε αρχικά ο Σέρβος διεθνής στην εφημερίδα «Tuttosport», για να ολοκληρώσει:
«Είναι πολύ όμορφο να ενδιαφέρεται για εμένα μία ομάδα, όπως είναι η Γιουβέντους. Δεν είμαι ο μόνος, όμως, που καθορίζει το μέλλον μου. Για να αγωνιστώ στην ομάδα του Τορίνο θα πρέπει οι άνθρωποί της να μιλήσουν πρώτα με τη διοίκηση της Σίτι. Ήμουν καλά, όταν αγωνιζόμουν στην Ιταλία. Μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρό τους».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ενδιαφέρον των Τούρκων, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά, δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο».
Πηγη forzaitalia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου